برای سال‌ها، صاحبان خانه‌ها و عاشقان آشپزخانه در همه جا به سرامیک به عنوان ماده انتخابی سینک خود روی آورده‌اند، زیرا در آزمون زمان مقاومت می‌کند، هم از نظر سبک و هم از نظر استایل. هنگامی که با سطوح کاری مانند چوب، شیشه یا گرانیت جفت می شود، انتخاب طرح ها و رنگ های ظریف ما بلافاصله آشپزخانه شما را به وضعیت کلاسیک ارتقا می دهد. خرید روشویی در کرج علاوه بر این، سطح صاف و غیر قابل نفوذ آن در برابر گرما، لکه ها و ضربه ها مقاومت می کند و همچنین در برابر مواد شیمیایی استاندارد خانگی مقاوم است - بنابراین شما می توانید بدون نگرانی و با نگهداری بسیار کمی از سینک خود استفاده کنید.

خانه‌ها برای زندگی در نظر گرفته شده‌اند. و سینک‌ها بار سنگین زندگی روزمره ما را تحمل می‌کنند. نشت ناشی از چای، قهوه یا شراب قرمز. ضربه از فلز، چوب یا حتی شیشه. و البته تاثیر جوشاندن آب سرد یا گرم. با سرامیک فرانک، می توانید مطمئن باشید که این ریزش ها و سایر ریزش ها هرگز به لکه یا ترک تبدیل نمی شوند. سرامیک خود را با یک پاک کردن ساده و با استفاده از آب صابون حفظ کنید و از سینک خود برای سال های آینده لذت ببرید.
سرامیک
طبیعی، کاربردی و زیبا در قسمت های مساوی
با کیفیت ساخته شده برای تمام عمر
درست در ابتدای فرآیند، خواص مواد ما به طور مداوم تحت آزمایش‌ها و کنترل‌های دقیق آزمایشگاهی و استفاده قرار می‌گیرد. ترکیبی از کوارتز، کائولن و خاک رس چینی از سرامیک مایع تشکیل شده است که تحت فشار بالا در قالب ریخته می شود. پس از خشک شدن، با دست و با استفاده از اسفنج بر روی عیوب آن کار می کنند و سپس سینک را قبل از عبور از کوره به مدت 20 ساعت لعاب می دهند. به عنوان آخرین مرحله، مواد و طراحی همیشه از نظر کیفیت بررسی می‌شوند، و برای کمال دست ساخته شده که هرگز محو نمی‌شوند، مورد بررسی قرار می‌گیرند.