سینک حمام سرامیکی برای شستن دست ها و مسواک زدن ضروری است. با انتخاب های بسیار، برخی از ملاحظات کلیدی سرامیک در یافتن سینک مناسب برای حمام سرامیک شامل سبک، اندازه و جنس است. کاسه سینک حمام سرامیکی انواع مختلفی دارد، اما رایج ترین آنها مربع، گرد، بیضی و مستطیل است. سازگاری شیر آب نیز مهم است، بنابراین بسیاری از سینک های حمام سرامیکی دارای یک شیر آب برای نصب آسان هستند.


سینک رومیزی رایج ترین نوع سینک حمام سرامیکی است که دارای سه نوع پایه اصلی است. یک سینک ظرفشویی سرامیکی مستقیماً در دهانه کانتر می‌افتد و لبه‌ای قابل مشاهده دارد که آن را در جای خود نگه می‌دارد و نصب آن را آسان می‌کند. یک سینک سرامیکی زیر میز در زیر میز نصب شده است و دارای یک لبه نامرئی در زیر آن است که تمیز کردن آن را آسان تر می کند. سینک ظرفشویی سرامیکی در بالای میز قرار می گیرد و در انواع مختلفی از سبک های چشم نواز، از جمله سینک سرامیکی کاسه گرد همیشه محبوب عرضه می شود.


فراتر از سینک های سرامیکی روی میز، انواع متعدد دیگری نیز وجود دارد که ظاهری قدیمی، قابلیت ذخیره سازی و موارد دیگر را ارائه می دهند. برای یک سینک حمام سرامیکی کوچک، ممکن است بخواهید یک سینک پایه، کنسول، دیواری یا سینک گوشه ای مثلثی را در نظر بگیرید. برای آشنایی بیشتر با روشویی های سرامیکی از سایت دیدن کنید !

این مطلب را نیز بخوانید ! مزایا و معایب روشویی سرامیکی

http://amlakandisheh.arzublog.com/post/109109